23 de maig 2014

Trovada esporiva 2014

El dia 8 de maig de 2014 vam anar a la trobada esportiva que es fa cada any des de fa 6 anys. Ens ho vam passar molt be però ens vam cansar moltíssim! A la trobada s’hi fan moltes activitats: natació, basquet, bàdminton, dodgeball i futbol.
Al meu grup érem 4: la Monica, jo, l’Arnau Jove i el David Gomis.
El nostre grup va seguir  aquest ordre d’esports: dodgeball, bàsquet, bàdminton, futbol i natació. Fer natació l’últim és el millor perquè acabes fresquet..
A dodgeball vam fer dos grups i en dos camps vam jugar dos grups: primer vam jugar al dodgeball normal i després al doctor.
A bàsquet no vaig fer cap cistella, però m’ho vaig passar molt bé.
A bàdminton em vaig divertir moltíssim, perquè no hi sabia jugar massa i el volant anava de costat a costat. És molt divertit el bàdminton...
On no m’ho vaig passar gens bé va ser a futbol, ja que no podia tocar la pilota, primera perquè em fa molta por que em vagi a la cara i segona que no m’agrada.
A natació m’ho vaig passar bomba i amb la Monica vam jugar molt.

Després d’acabar totes les activitats vam dinar a la graderia que hi ha al camp.

0 comentarios: