29 de maig 2014

Fi de curs

El dia 20 de juny s’acaba l’escola i els de la classe de sisè ja anem a l’institut. Amb el Josep Manel farem l’òpera, és molt bonica i tinc moltes ganes de fer-la.
 
També farem un ball per fi de curs que encara no el tenim molt avançat però segurament que amb la nostra imaginació acabarem aviat.
 
Aquet ball suposo que el fan tots els nens de l’escola però amb diferents cançons i coreografies.
 Alguns nens i nenes de la classe no tenen moltes ganes d’anar a l’institut perquè han passat molt temps aquí a l’escola i els hi costarà una mica acostumar-s’hi.
 
 Jo sí que tinc ganes d’anar-hi perquè allí tinc algunes amigues  i tinc ganes de veure-les.
La setmana que ve els alumnes de cinquè i sisè faran una excursió per a celebrar el fi de curs però jo no hi vaig.
 
També tinc ganes que arribin les vacances perquè a la millor vaig al meu poble per veure al meu pare.

De moment ens queden pocs dies de classe i no sabem si acabarem a temps tots els temes de totes les assignatures.

0 comentarios: