22 de maig 2014

Trobada esportiva a Balaguer


El dia 8 de maig els alumnes de 5è i 6è de l’escola Àlber i més escoles vam fer una trobada al poliesportiu de Balaguer. Aquest trobada es fa cada any i consisteix en

Quan vam arribar, el nostre grup va començar amb piscina. Ens ho vam passar molt bé però el temps va passar volant. Després vam anar cap a Dotgeball on vam jugar al “doctor”, al dotgeball normal i el “traicioner”. Va ser molt divertit jugar perquè els nens i nenes s’hi esforçaven molt per guanyar i quan perdíem no començaven a insultar l’altre equip, com de vegades passa aquí a l’escola.

El següent joc va ser basquet  i crec que va ser l’esport que més em va agradar. En el nostre cas vam guanyar totes les jugades. En aquest joc m’hi vaig esforçar molt i crec que es notava molt que ho feia bé, ja que gràcies a mi vam arribar a 8 cistelles o més a cada partit.

Després vam anar a jugar a bàdminton  on ens vam divertir moltíssim, va ser super però super divertit. Jo i l’Eloi vam fer equip, als altres nens que jugàvem amb nosaltres els fèiem riure d’una manera que vam guanyar casí totes les partides menys una, perquè aquells nois sabien jugar i no es deixaven timar per nosaltres .

L’últim joc, que no el millor, va ser futbol,  on el terreny cremava molt i la veritat és que feia una mica de fàstic córrer i a la vegada xutar la pilota. Quan vam arribar al camp, un pensava que seria molt divertit perquè pel que vaig veure als altres esports el nostre equip era una mica “manco” perquè casí a ningú no ens agradava el futbol, però tot i així vam guanyar i vam riure un munt.

Aquest trobada crec que ha estat molt positiva per mi i m’ho vaig passar molt bé, sols perquè vam fer bàdminton i a mi m’agrada molt jugar-hi.

0 comentarios: