09 de maig 2014

Vacances de setmana santa


Aquestes vacances, no he fet res d’especial. Vaig estar tots els dies al poble. Menys algun dia que vaig anar a Lleida.
El divendres a la tarda, al arribar del camp de futbol, la Tresa, la Laia, l’Ester i altres nens i nenes ens vam quedar a una activitat que es diu NEREU. Quan vam acabar, com que la Tresa es quedava a dormir a casa meva, vam anar a casa seva a agafar les coses que necessitava per a l’endemà. Vam anar a dir-li hola a la meva padrina i desprès vam marxar cap a casa meva.

Quan vam arribar, ens vam ficar a fer polseres i coses i quan va arribar el meu pare de treballar ens vam dutxar, vam sopar i vam anar a l’habitació a jugar amb la tablet. A les 12 més o menys, ens en vam anar a dormir.
 
El dissabte al mati, la Tresa va marxar cap a casa seva perquè anaven a fer una calçotada amb la seva família. Jo vaig anar amb els meus pares i amb el meu germà a Lleida a comprar i com que vam passar per uns chinos vaig comprar-me  gometes i un teler nou per a mi i un per al meu germà. Ens vam quedar a Lleida a dinar, i a la tarda vaig anar amb el meu germà a fer la botigueta amb els meus amics. Vam vendre: clauers, polseres, i algunes figuretes, i tot fet de gometes. A les 5:30 com que ja estàvem cansats d’estar a la mateixa plaça, vam tancar la paradeta, i cadascú va anar a deixar el material a casa seva. Llavors vam anar a voltar pel poble. A les set, el meu germà i jo, vam anar cap a casa perquè ja es feia tard.
 
Els altres dies feia cada dia el mateix: als matins, feia deures, i a les tardes quedava amb les amigues per anar a voltar pel poble, i moltes vegades acabaven venint el Tomás i el Jordi. El meu germà, també venia.
Aquestes vacances, a part de curtes, han sigut molt divertides, però, m’hagués agradat més que fossin més llargues, però tot i així m’ho he passat molt bé.

0 comentarios: