08 de maig 2014

Setmana Santa

Aquesta setmana santa he fet moltes coses, és estrany, però se m’han fet molt llargues. M’ho he passat molt bé, però no m’he mogut gaire de casa.
 
El dilluns al matí vaig dormir fins que la meva mare no em va despertar per anar a casa de la padrina a dinar. A casa la padrina només hi havia el David i la Mariona. Ens ho vam passar molt be jugant a basquet. Desprès de dinar,  jo i el meu germà  vam marxar cap a casa a fer una mica de deures. Quan vaig acabar els deures vaig anar amb la meva mare a Lleida a comprar-me el vestit de la comunió del meu germà, que se celebra el dia 1 de juny.
 
El dimarts al matí vaig estar a casa jugant a la Wii o a l’ordinador. A la tarda em va venir a buscar la padrina Pepita per anar a Lleida amb la padrina Marta. Vam anar a comprar-me la mona. Em vaig comprar un munt de coses: una bossa de mà, 2 conjunts i un jersei curt. Mentre jo i la padrina Marta compràvem, la padrina , el David i la Mariona estaven al parc jugant.
 
El dimecres i el dijous no vaig fer res en especial, només fer deures.
El divendres al matí vaig anar a missa a fer el calvari. Em vaig avorrir com una ostra, perquè només havia de portar una cinta negra.
 
El dissabte vaig acabar el treball al matí, i a la tarda vaig anar a missa i vaig pujar al campanar.
El diumenge a les set del matí estava dempeus per anar a les 9:45 al campanar per anar a tocar les campanes. Vaig gravar al meu germà com en tocava una de petita. Va ser una experiència meravellosa això de tocar les campanes.
 
El dilluns de la mona, al matí, la mare i el pare van anar a cal Toni a veure on aniríem a fer la mona, havíem  d’anar al riu a fer-la, però com que es va posar a ploure....
No m’ho vaig passar malament però ens vam enfadar amb l’Enric, la Roser, el Tomàs, la Paula i la Irene. Després ens vam fer una cabaneta amb capses de cartró.

Aquesta setmana santa ha estat una mica avorrida! 

0 comentarios: