09 de maig 2014

Setmana Santa


L'11 d’abril ,com molts ja sabreu, aquí a Albesa els nens i nens que anem al col·legi comencem les vacances de setmana santa. Les vacances van començar d’allò més bé: Anar a dormir quan volies, despertar-te quan et vingués de gust, poder passar mig dia amb pijama...

El primer dia quan em vaig despertar vaig anar a preparar l’esmorzar a  la meva germana i jo. Quan vam acabar d’esmorzar, la meva germana va anar a mirar la televisió, i jo em vaig ficar a jugar al ordenador amb els amics. Més tard, va vindre la meva mare de treballar i vam dinar. Després d’haver dinat jo i la meva germana ens vam vestir, ja que fins llavors havíem portat el pijama. Més tard vaig anar a voltar pel poble amb els amics, i quan notàvem que teníem una mica de calor ens banyàvem a la sèquia del poble. Més tard a dos quarts de vuit més o menys vaig anar a casa. A les deu de la nit vaig sopar, i em vaig estar una estona més al ordenador. Els  altres dies vaig anar fent més o menys el mateix; dia rere dia, excepte algun que altre dia que plovia i m’havia d’estar tot el dia  a casa, o que feia deures...

El dilluns a la tarda enlloc de sortir a voltar no vaig poder perquè havia de fer deures. Més tard , a la nit, vam anar a sopar a un restaurant. Jo vaig sopar caragols amb conill, i de postres em vaig menjar un gelat.

L’endemà ja vaig continuar amb la rutina que m’havia començat a marcar de fer el gos.
El dimecres després de banyar-nos a la sèquia amb els amics, vaig anar a la casa de l’Eloi ( un bon amic meu), on vam jugar una estona a videojocs.

El divendres va venir a dinar a casa la meva padrina , vam dinar canalons  i pica-pica; i a la tarda vaig tornar a sortir a voltar.

L’endemà ( dissabte) al matí vaig dormir fins a les dotze. Per la tarda vam anar a la fleca de Menàrguens a comprar les mones que havíem de regalar.

El diumenge pel matí  van vindre els meus tiets a casa a regalar-me la mona. Era un ou gegant, tot de xocolata i amb un escut de barça. A la tarda vam anar a Menàrguens a donar-li la mona al meu cosí, l’Aleix, i ens vam quedar una estona a mirar el partit de bàsquet que feien a la televisió,  i va guanyar el Barça 78-75. Quan es va acabar el partit jo i el meu cosí Arnau ( el germà petit) vam anar al jardí a jugar a bàsquet. Després vam anar a casa.

L’endemà, el dia 21 vam anar a Saragossa al centre comercial de ``Puerto Venecia´´. Quan vam acabar de buscar apartament vam començar a caminar per alí, i tot era gegant. Vam anar passejant per allí fins que, a l’hora de dinar vam anar a dinar a un ``Mc’ Donals´´ d’allí a la  vora. A la tarda ja no vam poder caminar per el jardí perquè es va ficar a ploure així que vam anar a fer un beure a un bar que hi havia al centre, i vam marxar a casa.

M’ho vaig passar d’allò més bé en aquestes vacances però m’agradaria que fossin més llargues.

0 comentarios: