23 de maig 2014

VI trobada esportiva


El passat 8 de maig, els alumnes de cinquè i sisè vam anar a la VI trobada esportiva a Balaguer. A l’excursió també hi havia nens d’altres pobles com: Algerri, Castelló de Farfanya, Térmens, Menàrguens, Ivars...
Per anar a la trobada vam fer 5 grups. A cada grup hi havia nens de 5è i nens de 6è. Estàvem barrejats.
Jo anava al grup 5 amb la Chanez i el Blai de la classe de 6è i el Roc i el JosepMª de 5è.
Al grup 4 hi anava el Tomàs de 6è i l’Agata, el Marc, la Emma i el Joan Antoni de 5è.
Al grup 3 hi anaven la Tresa, la Laura i el Marian de 6è i l’Angel i el Lluc de 5è. (De 6è també hi havia d’anar una nena però no va venir perquè estava malalta).
Al grup 2 hi havia la Mònica i l’Ester de 6è i el David i l’Arnau de 5è (de 5è també hi havia d’anar un nen que no va venir perquè també estava malalt).

I per últim al grup 1 eren tots els nens de 6è. Hi havia l’Eloi, l’Anaïs, el Manuel, l’Àlex i la Roser.

L’autocar ens va venir a buscar quan ja eren a vora dos quarts de deu, i vam arribar allà a Balaguer quan eren a vora les deu. A Balaguer, quan vam arribar al camp de futbol, ens vam ficar a menjar algo perquè després quan estiguéssim fent les activitats no tinguéssim tanta gana.
Els nens del grup 5, vam començar per l’esport de futbol. Com que jo no se jugar a futbol, no em va agradar gens, però l’estona que vam estar jugant a em va passar molt ràpid. A l’equip de futbol al que anava jo, hi anava també una nena que es dia Clara, amb la qual em vaig fer amiga. Al primer partit vam jugar contra l’equip de la Chanez. Al seu equip hi havia una nena que es deia Nicol amb la que ens  vam fer amigues també. Al equip que anava jo de futbol vam guanyar els dos partits.
El següent esport que vam fer, va ser natació. Natació em va agradar moltíssim. Primer ens van dividir ens dos grups. El grup 1 i el grup 2. Jo anava al grup 1 amb la Nicol. La monitora ens deia per exemple, que ens tiréssim de “bomba” a la piscina i anéssim nedant amb crol fins a les cordes i tornéssim. I així ho feia, primer al grup 1 i després al grup 2. Fins que es va acabar el joc i després vam tenir tota l’estona fins a canviar d’activitat, per fer lliure: tirar-nos del trampolí, jugar amb pilotes de Volley..
El següent joc va ser dodgeball. Ens vam dividir en 2 grups. Un grup a un camp i l’altre grup a l’altre camp i després, de cada grup, vam tornar a fer dos grups. Primer vam jugar al dodgeball normal que tracta de ficar unes quantes pilotes al mig del camp i quan el professor toca el xiulet has anar a buscar una pilota i després, has d’intentar matar als de l’altre equip. Si hi ha nens que estan morts se’n van al “cementiri” i si tu agafes una pilota a l’aire d’algú de l’altre equip, aquell que t’ha tirat la pilota està mort i al primer que han matat del teu equip ressuscita. Després vam jugar al DOCTOR, que és igual que el dogdeball normal però tots els de l’equip trien a una persona que farà de doctor. Si maten a la persona que fa de doctor, tot l’equip ja ha perdut, però si maten a una persona que no és el doctor es seu al terra i el doctor l’ha de salvar sense que els de l’altre equip s’adonin de que es aquell el doctor.

Després vam fer basquet. Ens vam dividir en 6 grups. Al grup que anava jo també hi anava el Blai de la meva classe. Vam fer 4 partits, i el nostre equip va guanyar tots els partits.
I per últim vam fer bàdminton. Els monitors ens van dir que triéssim un nen/a de parella que no portés la mateixa camiseta que nosaltres, es a dir que no anés al mateix col·legi que nosaltres. Jo i la Nicol anàvem al mateix equip i tots els partits que vam fer els vam perdre perquè no en sabíem gaire de jugar. Primer, no sabíem ni sacar la pilota, però després ja vam començar a “tenir-hi la mà trencada”

Quan vam acabar tots els esports, vam anar al camp de futbol a dinar i cap allà a les 3, vam marxar de Balaguer i vam tirar cap a Albesa.

Em va agradar molt fer aquesta trobada. Llàstima que l’any que ve no hi podrem tornar.

0 comentarios: