09 de maig 2014

Vacances de setmana santa

Era el dia 11 de Abril, l’últim dia de classe abans de la Setmana Santa, tots estàvem nerviosos per a veure si ja era l’hora de marxar i tenir una setmana de vacances.
El dia següent no vaig poder dormir molt perquè tenia un partit de futbol. Al futbol hi vaig anar una miqueta adormit, perquè el divendres a la nit em vaig quedar a jugar a l’ordinador fins molt tard, vam perdre però el nostre entrenador va dir que vam jugar molt bé. Quan vaig tornar a casa, després de dinar vaig anar a jugar a l’ordinador a un joc  guapíssim, amb un programa anomenat Skype, aquell programa permet que puguis parlar amb els teus amic si tens un micròfon. A continuació de jugar una bona estona, vaig haver de anar a Lleida a comprar-me unes sabates noves, i al tornar vaig jugar, sopar i dormir.

 
Com que eren vacances, sols volia fer una sola cosa, jugar i jugar res més, així que el diumenge no vaig fer res més que jugar.

 
El dilluns vaig estar obligat per la meva mare i pare a anar a un llac, per a fer un mini pícnic per allí a un camp lliure, jo creia que no, però va ser molt divertit perquè vam jugar a molts jocs i jo no podia parar de riure, el meu germà també estava rient molt, després d’aquell dia, vaig comprendre que amb el meu germà també es poden passar bons moments.
El dimarts, doncs vaig complir el que volia fer, jugar a l’ordinador amb els amics, al carrer, a jocs de taula...

 
El dimecres vaig haver de fer deures i estudiar perquè al tornar de les vacances, tenia examen de medi, de medi també havia de fer un treball dels sistemes de regadiu. L’únic problema que vaig tenir aquell dia, va ser que quasi no vaig jugar gens i també que a mi m’avorreix molt fer treballs perquè he de escriure bastant, buscar molta informació, seguir un ordre de com fer-lo, mirar la llibreta per més informació... Jo sempre que faig deures sempre busco un moment exacte per anar allí i quedar-me un temps mentre parlo amb la mare, miro la tele amb el pare, vaig al lavabo, faig la migdiada... Bé, al final del dia vaig poder quedar-me a l’ordinador fins molt tard perquè vaig avançar molt els deures, sols  em quedava una miqueta del treball i estudiar.

 
El dijous vaig anar a Lleida perquè  havia d’anar a casa de una amiga de la meva mare que va tenir un  bebè, ell era molt guapo, només veure’l et venien ganes d’abraçar-lo sense parar, però no podia, perquè evidentment la meva mare no el deixava anar.

 
El divendres vaig tenir la sort que vaig poder fer el mateix que vaig fer el dimarts, jugar perquè jo sóc molt juganer, com altres dels meus amics.

 
Els dos següents dies van ser molt avorrits perquè vaig estudiar bastant i també vaig acabar el treball, però altres moments vaig poder jugar una mica.

 
El dilluns vaig haver de preparar-me al matí perquè em vaig passar tot el dia a la muntanya caminant per allí.
 

Unes vacances magnífiques.

0 comentarios: