09 de maig 2014

Vacances de setmana Santa

Aquestes vacances vaig fer moltes cosses que ús les explicaré en aquest text:

El dilluns, al mati vaig estar a casa buscant informació per un treball de medi que havíem de fer per després de Setmana Santa i vaig mirar la televisió. Després de dinar vaig quedar amb una nena tota la tarda fins a les set i mitja. Vam anar a comprar llaminadures i un polo perquè feia molta calor.
 
El dimarts, al mati, vaig continuar fent deures però no vaig fer quasi res perquè estava molt adormida i no tenia ganes de fer res, tot  i això vaig llegir una mica. A la tarda vaig fer el mateix que el dilluns.
El dimecres vaig estar tot el dia a casa a, no vaig fer res d’ especial.
El dijous no me’n recordo exactament què vaig fer però segurament vaig passar el dia amb uns amics de la meva mare i el meu pare.
 
El divendres vaig anar a la Seu Vella de Lleida amb els meus pares i els meus tiets. Vam anar a comprar alguna cosa i vam anar a visitar el castell. Un cop a dalt vam veure les vistes de  tota Lleida , era molt bonic. Quan vam arribar a casa, a les tres i mitja, vam dinar i després vam anar amb uns amics dels meus pares, als cavalls d’Alpicat.
 
El dissabte vaig continuar el treball i els deures que teníem de Setmana Santa i els vaig acabar. A la tarda vaig quedar amb les amigues.
 
El diumenge em vaig avorrir a casa no vaig fer res.
El dilluns vam anar a fer la mona a la muntanya ,amb uns amics. La mona estava molt bona i ens ho vam passar molt be tots plegats.

0 comentarios: