29 de maig 2014

Caminada

El dia 18 de maig vam anar a una caminada a Lleida. Em vaig aixecar a tres quarts de set, perquè a les set i vint havíem quedat a davant de la plaça. Jo el dia abans em vaig quedar a dormir a casa de la meva cosina i ella també venia a la caminada. A les set i vint, ens va passar a buscar una amiga de ma mare i vam anar amb la furgoneta cap a Lleida. Allà havíem de donar 1kg de pasta per persona i també ens donaven una camiseta. Com que hi havia molta gent ens vam separar en continents: Àsia, Oceania, Amèrica, Europa i Àfrica. Nosaltres estàvem a Àfrica, que eren els que caminaven més, vam caminar 15,5km. 

A les vuit vam marxar cap a Vilanova de la Barca amb autobús, quan vam arribar allà ens van donar una rosa i una bosseta que havíem d’omplir de sorra. Vam emprendre la marxa a dos quarts de nou, vam haver d’anar de Vilanova de la Barca fins a Lleida caminant. Mentre caminàvem vam agafar sorra, com que nosaltres anàvem les últimes, els primers es van parar, i vam anar amb unes noies que vam conèixer, una es deia Cristina,  tenia 34 anys, i la seva germana que es deia Carolina i tenia 19 anys. I portaven dos gossetes, 
la Luna que era molt menudeta i la Shira que era més grandeta.

 

Vam estar tot el camí amb elles, i ens van passar les 4 hores que vam caminar  súper ràpid. Quan vam acabar vam anar tots al “castell” de Lleida, allà ens vam posar dins uns pètals de flors que estaven dibuixades amb cinta aïllant, cada continent estava en un pètal. Com que ens van donar un globus, quan un home per l’altaveu vam tirar una foto i va ser molt bonic, perquè tot el cel estava ple de globus, després vam anar a un bar a veure alguna cosa i després vam marxar cap a casa.

Va ser un dia molt divertit, vam conèixer gent i ens ho vam passar pipa.


0 comentarios: