23 de maig 2014

Trobada esportiva


El dia 8 de maig vam anar a Balaguer a fer la trobada esportiva, que es on ens reunim 10 col·legis per fer esport. Ens van partir en 5 grups i jo estava al 2n.
Al grup que estava jo hi havia l’Ester, que és de la meva classe, l’Arnau, el David i el Jordi de 5è, però ell no va venir perquè s’havia fet mal.
Nosaltres vam començar per dodgeball, vam continuar per bàsquet, després vam fer bàdminton, futbol i piscina. Nosaltres piscina ho vam fer l’últim, que era el millor després de suar tant.
El dodgeball és com una mena de cementiri, [un joc molt comú].  Has de matar a l’altra gent i si un del teu grup agafa la pilota al vol, la que tira l’altre grup, està salvat el primer a qui han matat.
El bàsquet suposo que ja se sap, molts de nosaltres hi juguem. Vam fer sis equips, i uns tres portaven peto i els altres no. Vaig fer una cistella.
El bàdminton és una mena de tennis però en lloc de tenir una pilota hi ha una volant que és com una cistelleta que vola.  Té més o menys les mateixes normes que el tennis. Hi havia deu camps petitets, i vam fer equips amb dos persones cadascun.
El futbol és un esport molt popular, s’ha de saber de què va. Vam fer quatre equips, mig camp un i mig camp un altre. Jo no vaig tocar la pilota perquè no en sabia de futbol però tot i això vam guanyar.
A la piscina vam saltar de quatre formes i després ens va deixar jugar, nedar... jo vaig estar tot el temps amb l’Ester.
Vam tardar una mica a anar a dinar perquè ens haver  d’assecar, i fins que ens vam vestir pentinar va passar bastant temps. Vaig dinar macarrons.
Després ens van deixar jugar un temps al camp de futbol i després vam marxar.
Ens ho vam passar molt bé!

0 comentarios: