22 de maig 2014

Setmana Santa


El dia 11 d’abril, van començar les vacances de setmana Santa.

Els primers dies de vacances vaig aprofitar de fer tots els deures, i repassar, els demes dies em vaig posar a acabar un treball que ja havia començat i sol em faltava acabar-lo.

Després de acabar els deures vaig poder divertir-me amb els meus amics. A la nit al carrer ens quedàvem fins tard i jugàvem, fèiem tonteries i era molt divertit, jo jugava amb la meva amiga Carla, la Laura, la meva germana i el Jan. De vegades ens avorríem jo i la Carla, perquè la meva germana, la Laura i el Jan solament estaven amb el mòbil.

Pels matins jo i els meus germans ajudàvem a la mare a fer la feina de casa i no era divertit, era molt avorrit. Per les tardes anàvem a Lleida amb el pare i els meus germans. Jo i el meu germà ens quedàvem amb el pare mentre la meva germana quedava amb els seus amics.

Amb el pare ens ho passàvem molt divertit, perquè jugàvem a pilota, voltàvem pel carrer Major i ens deixava comprar alguna coseta per menjar, amb el meu germà ens vam comprar un gelat molt bo que es diu “llaollao” es menja amb una cullereta bastant gran i et pots posar llaminadures, fruita, galeta... tot això pel damunt del gelat.

Va haver un dia de setmana Santa que em va agradar molt, era un dia que ens vam estar tot el dia a Lleida vam dinar allí, i per la tarda, vam anar al carrer Major, vam anar en un munt de botigues, i com que era un dia especial per a mi, ens vam comprar un ordinador portàtil en una botiga del carrer Major que es deia “Miró” era de marca “acer ”, semblava una tableta perquè tenia les mateixes aplicacions, i era del nou, era Windows 8, era bastant gran i era de color gris, també  era bastant car però balia la pena.

Dies després  vaig quedar amb l’Anaïs per voltar al poble, fèiem rucades però ens ho passàvem molt be. Un dia que em vaig trobar a l’Anaïs, m’ho vaig passar molt be perquè fèiem guerra de globus, també hi havia la germana de l’Anaïs i el Marc. Quan és van acabar tots els globus vam agafar tractors cotxes... de nens petits i vam pujar una costa que hi havia i la vam baixar, va ser molt divertit! 

Encara no s’avien acabat les vacances, i jo m’avorria a casa així que la meva tieta va voler portar al meu germà al “cucalocum” així que jo també hi vaig anar, però no per anar allí sino per anar al cine, vaig voler invitar a l’Anaïs però no va poder així que no hi vaig poder anar i em vaig quedar amb la meva tieta i el meu germà.

Van passar els dies.... i el dia 21 d’abril era el dia de la mona!!!

Era un dia que no feia sol estava apunt de ploure, abans de que plogués vam fer carn a la brasa, escalivada, calçots, patates al forn i maonesa casera. Tot era boníssim i finalment la Mona era de lo mes bonica l’aviem fet amb la mare i era boníssima. Vam sortir al carrer i em vaig trobar a la Laura, que també havia fet la mona a casa, després vam anar a voltar i finalment vam marxar cadascun cap a casa.

El dia va ser molt divertit i em va agradar molt.

 

 

0 comentarios: