22 de maig 2014

Trobada esportiva

El dia 8 de març vam anar a Balaguer, perquè feien una trobada esportiva. Vam marxar a quarts de deu les deu. Abans de marxar vam anar a la classe de sisè amb el professor de religió i vam mirar uns petits vídeos d’animals.

 En aquesta excursió no sols hi érem els nens de 5è i 6è del nostre col·legi, també hi havia nens d’altres pobles: Algerri, Castelló de Farfanya, Menàrguens, Térmens, Vilanova de la Barca, Ivars, Balaguer...
Vam fer 6 grups, en cada grup hi havia unes quantes persones de sisè i unes quantes de 5è, també hi havia nens i nenes dels altres col·legis.

Al grup 1 tots eren nens i nenes de 6è: L’Eloi, la Roser, l’Alex, el Manuel i l’Anais.                         Al grup 2 hi havia: L’Ester i la Mònica de sisè i el David i l’Arnau de cinquè, en aquest grup també tenien a un nen que es deia Jordi però estava malalt.
                                                                                              
Jo estava al grup 3, amb la Laura i el Marian de sisè, i amb l’Angel i el Lluc de cinquè, també havia de venir una nena que es diu Lilian però estava malalta. Al grup 4 eren tots de 5è menys un nen de sisè: El Tomàs de sisè, l’Agata, el Marc, el Joan Antoni i l’Emma. 

I a l’últim grup hi havia: la Laia, el Blai i la Chanez de sisè i el Roc i en Josep Maria de cinquè.
Quan vam arribar el nostre professor de gimnàstica, en Xavier, va cridar als grups, nosaltres vam començar a l’activitat de bàsquet, vaig fer unes 6 cistelles amb tota l’estona, tot seguit vam anar a bàdminton, que va ser una de les activitats que em va agradar més, de parella anava amb una nena que es deia Ares i era molt simpàtica. Després vam anar a l’activitat que em va agradar menys, futbol, encara que vaig fer un gol em vaig avorrir moltíssim.

La penúltima activitat va ser una de les millors activitats, natació. Quan vam arribar ens van fer dutxar, llavors ens van fer tirar de cap, d’escuradents i de bomba, també ens van fer nedar de crol, braça i d’esquena. Tot seguit ens van deixar agafar tot el material que vam voler i ens  vam ficar a jugar, jo jugava amb la meva amiga Laura, mentrestant el Marian jugava amb un nen que es deia Eduard. Al cantó de la piscina hi ha unes escales, on la Laura i jo agafàvem una màrfega i fèiem de tobogan. Després també vam jugar a prendre la pilota al Marian i a l’Eduard. Quan ens en vam donar compte ja era hora de sortir de la piscina. Quan vam sortir vam passar una vegada per la dutxa per treure’ns el clor. Tot seguit vam anar a dodgeball, que va ser l’activitat que em va agradar més. Vam jugar al doctor que va de: fem dos equips, cada equip tenia un doctor, (el que l’equip triava), i quan mataven a alguna persona el doctor l’havia de salvar tocant-li el cap, però l’altre equip no havia de saber qui era el doctor, perquè si ho esbrinava i el matava l’equip contrari guanyava i l’equip que havien matat al doctor perdia.

Després vam jugar al traïdor, que aquest també era un nou joc per als nens d’Albesa. Els dos equips es ficaven d’esquena, i el monitor d’aquell joc triava un traïdor però ningú sabia qui era, només ell, ni els del seu propi equip ni el de l’equip contrari, jo no m’ho pensava però em tocà a mi. Quan només quedaven dos persones a l’equip contrari, vaig passar a l’equip contrari i vaig matar  una persona però tot seguit em van matar i el meu equip va perdre.

Després vam anar a dinar, per dinar tenia un entrepà de truita, estava boníssim, i per beure més tenia aigua.
Quan vam acabar de dinar, vam fer unes quantes voltes pel camp de futbol, vam conèixer nenes dels altres grups i vam jugar amb les nenes del nostre grup. Després vam anar a conèixer més nenes amb la Chanez i l’Ester. Tambè jugàvem amb el cautxú de la gespa artificial.

Va ser un dia genial i vam conèixer a molta gent.


                                                                       

0 comentarios: