29 de maig 2014

Trobada esportiva

El dijous, dia 8 de maig, vam anar a la trobada esportiva de Balaguer, hi vam anar els alumnes de  5è i 6è, també venien nens i nenes  dels altres col·legis  del voltant d’Albesa com Térmens, Vallfogona...

A l’arribar tots vam anar al camp de futbol  i quan hi vam ser tots van començar a fer  grups, grup 1, 2, 3, 4 i 5.

Jo anava al grup 5 amb la Laia, vam començar a fer futbol  i era més avorrit...! però jo m’esforçava, anava al grup contrari que el de la Laia i com que veia que la Laia ja s’havia fet una amiga, jo me’n vaig fer una també; aquella amiga es deia Nicolette i resultava que era l’amiga de la Carla, la noia amb qui s’havia fet amiga amb la Laia. Els dos partits de futbol que havíem fet els vam perdre , i la Laia els va guanyar però no es movia gaire...

Després d’acabar futbol vam anar a la piscina, amb les dos noies que eren molt simpàtiques, primer ens tiràvem a la piscina per grups i després podíem jugar amb el que volguéssim. Ens tiràvem al trampolí, jugàvem amb les pilotes, fèiem curses... era molt divertit però va resultar  molt curt.

Vam acabar de banyar-nos i ens vam anar a vestir. Quan esperàvem als altres que encara no havien acabat de vestir-se, jo i la Laia fèiem una mica de pica-pica ; quan vam acabar vam anar a dodgeball, jo i la Laia mai anàvem juntes, jo anava amb un altre equip i jugàvem al doctor, al meu equip sempre perdíem.

Al acabar vam fer bàsquet, era el que més m’agradava, a part de natació.

Com sempre no anava amb la Laia, però anava amb un grup molt simpàtic, jo m’havia fet amiga de dos nois: un es deia Nil i l’altre Genís, sempre em passaven la pilota perquè era la més alta del equip però jo els hi passava a ells també. El primer partit vam guanyar, el segon el vam perdre i el tercer el vam guanyar.

Quan vam acabar de fer basquet vam anar a fer  bàdminton, havíem de triar una persona que no fos de la nostra escola, així que vaig triar a la Carla i la Laia va triar a la Nicolette, quan havíem de sacar la pilota se’ns escapava de les mans i la Carla se’n reia de mi, sempre perdíem,  hi va haver una vegada que ens va tocar dos nois, cada vegada que nosaltres fèiem un punt ens deien que era falta...

Finalment, quan vam acabar tot vam anar a dinar, jo vaig dinar un entrepà  de truita i després vam anar tots junts a jugar al camp de futbol, amb les nenes de la classe voltàvem al voltant del camp de futbol i ens assèiem amb els nens, coneixíem a gent nova i quan era l’hora de marxar vam dir “adéu” a les nostres amigues i amics.

A l’arribar a Albesa, que ja era la tarda, els alumnes de 5è i 6è ens vam posar a jugar al pati fins que va tocar el timbre.

El dia va ser molt divertit i em vaig cansar molt. 

0 comentarios: