28 de març 2014

Excurccio a pujalt


El dia 3 de març de 2014 vam anar d’excursió amb l’escola, a Pujalt i al Parlament, i m’ho vaig passar molt bé. Al matí vam anar a Pujalt que és un poble que està a la província de Barcelona. Havíem d’estar a l’escola a les 8:30, quan va arribar l’autocar vam pujar i ens van posar una pel·lícula. L’Eduard  deia que era molt xula però els de 6è no la vam ni mirar.
Quan vam arribar vam esmorzar i desprès vam fer alguns experiments, vam crear un núvol, vam fer gebre... després vam fer uns altres tipus d’experiments que no em van agradar gaire, perquè vam haver de sortir fora i feia molt vent, però vam esbrinar d’on venia el vent, la humitat que hi havia...
Després, vam anar a dinar i el Marian i el Manuel, volien anar a dinar a fora. Després de dinar vam explicar alguns acudits per passar el temps, i finalment vam pujar  a l’autobús i vam anar cap a Barcelona.
Pel camí els de 6é cantàvem cançons... i ens vam divertir molt.  A l’arribar al parlament ens va rebre un home, que no era gaire agradable. Era alt i amb el cabell blanc. Després, ens va explicar algunes coses. Tot seguit, vam entrar a l’hemicicle i va venir l’alcalde i ens va tractar molt bé i ens responia totes les preguntes que li fèiem.
Després vam anar a la sala de les comissions i ens van explicar per a què servia aquella sala.
I finalment vam marxar cap a casa i m’ho vaig passar molt bé!

0 comentarios: