06 de març 2014

Cap de setmana

Aquest cap de setmana m’ho e passat molt be perquè vaig anar a casa de la meva cosina. Vam fer moltíssimes coses com per exemple polseres, em vam fer un munt, en total vam fer 32. També vam fer pastissos però no van durar molt temps a la taula.

A la nit vam estar parlant fins la una de la matinada, em va encantar lo que vam sopar, estava boníssim.
 Vaig tornar el dilluns al mati perquè els nens de la meva classe van anar d’excursió però jo no, i la meva mare no podia vindre més aviat. També vaig jugar amb la meva cosina petita es molt guapa però quant s’enfada... és molt dolenta i em pega.

També vaig jugar amb els gossos una bona estona però vaig acabar tota bruta i em vaig haver de posar una altra roba.

 En general m’ho he passat súper bé i em vaig relaxar molt, però vaig haver de fregar els plats. Però la veritat espero que hi torni a anar i a passar-ho tan bé com aquest cap de setmana.

 El dilluns quan vaig tornar a casa, vaig fer els deures però no en tenia molts, després vaig menjar macarrons però no hem van agradar molt.

Després vaig jugar a la play una estona però els jocs eren molt avorrits i em posar a jugar a l’ordinador.  

0 comentarios: