30 de març 2014

Excursió a Barcelona

El dia 3 de març vam anar d’excursió a Barcelona.

Em vaig despertar a les 7:30 del matí, em vaig vestir amb el xandall, vaig esmorzar, em vaig rentar les dents i la mare em va fer l’esmorzar, el dinar i el berenar, o sigui els menjars.
Vaig arribar a l’escola a les 8:15 i vam marxar a les 8:30. A l’autobús vam fer el ruc molt temps, fins que vam arribar. Vam cantar i vam mirar una pel·lícula però ningú la mirava.
Quan vam arribar vam fer el segon esmorzar a l’observatori de meteorologia de Pujalt, i després ja vam començar. Ens va explicar una cosa als dos grups i ens vam repartir entre 5è i 6è.
Nosaltres, els de 6é, vam fer uns experiments. Jo i la Tresa vam sortir i vam fer un experiment en el que havíem d’omplir un vas i posar un paper a sobre, marcar les vores i girar-lo. A mi la primera vegada em va caure el paper però la segona quasi el vaig girar i no em va caure. L’experiment que més em va agradar és el que ensenyava com fer un núvol.
Quan vam acabar els experiments vam anar a un altra habitació i vam fer un altra cosa. El que vam fer era un de calcular la velocitat del vent, quant va ploure,...
A l’acabar vam dinar i vam contar uns acudits i vam marxar a Barcelona al Parlament.
Quan vam arribar vam entrar-hi i vam anar al centre de l’edifici. Ens va explicar que abans el centre del edifici tenia forma de creu però la part de dalt la van tapar perquè allà hi havia la sala de l’hemicicle i seria una mica incòmode que estigués obert en mig d’un ple. Ens va preguntar algunes coses i vam marxar a la sala de l’hemicicle. Ens van explicar algunes coses i vam preguntar algunes coses de la sala o d’alguna altra cosa. Quan vam sortir de l’hemicicle vam anar al servei i vam marxar.
A l’autobús vam fer el ruc amb la Laura i la Tresa, estàvem mirant una pel·lícula i ens rèiem dels personatges de la pel·lícula. Vam arribar a les 19:20, estàvem molt cansats tots però hi havia gent que va dormir.

En general jo m’ho vaig passar bé però no em va agradar gaire al Parlament perquè quasi no vam veure res, però entenc que hi ha sales que no es poden veure. Però m’ho vaig passar bé.

0 comentarios: