13 de març 2014

Excursió a Pujalt i al Parlament

El dia 3 de març de 2014, vam anar d’excursió a l’observatori de Pujalt, al mati, i a la tarda va manar al parlament de Catalunya.
Al matí vam tenir que marxar a les vuit i mitja per estar allí da les nou i mitja, deu. Per arribar a Pujalt hi havia una hora de camí amb autocar. Quan vam arribar vàrem esmorzar, i en pic vam acabar ens vam separar en dos grups: 5é i 6é. Els de cinquè, primer vana anar a la sala del costat que estàvem nosaltres i després, a fora a fer dos experiments.

 Mentrestant nosaltres vam estar a dins fent set o vuit experiments súper divertits. El primer el van fer la Tresa i la Mònica; l’experiment consistia en omplir un got d’aigua fins a dalt de tot, desprès posar-hi un paper, ben petit, i repassar el got per damunt del paper.

 El segon experiment el vaig fer jo no era massa divertit, però em va trocar a mi. Consistia en inflar un globus dins una botella; primer amb el forat que hi havia tapat, llavors no podia per que l’aire es quedava allí dins i no em deixava, però desprès el va deixar de tapar i es va inflar, però en forma de la botella. El tercer el van fer la Rous,  l’Eloi, el Mari i el Tomàs. Consistia en obrir una esfera que estava sense aire a dins. El quart el van fer l’Àlex i el Manuel, que no em recordo de que consistia, el cinquè la Laia, la Laura la Chanez i l’Anaïs; havien de fer córrer un cotxe per rajoles. Després vam anar a fora.

Al acabar vam dinar, jo vaig menjar una amanida de pasta súper bona. No va passar deu minuts després de dinar que ja érem a l’autobús per marxar al parlament. Quant vam arribar ens va venir a buscar un guia. vam entrar a dins i vam anar a una sala que hi havia un quadre del dia 7 de setembre. Ens va fer una mica d’explicació de lo que era el parlament. Després vam anar a l’emicicle i va venir l’Antonio Balasc i Parisi,  que es el nostre batlle. També ens va fer explicacions de el que li preguntàvem.

Ens ho vam passar molt be, al menys jo. Va ser un dia de moltes emocions.

0 comentarios: