13 de març 2014

Excursió a Pujalt i a Barcelona


El dia 3 de març vam anar 5é i 6é d’excursió a Pujalt i a Barcelona, el camí era bastant llarg perquè a l’autocar cantàvem cançons, vèiem pel·lícules i sobretot fèiem “tonteries”.
A l’arribar a Pujalt, vam esmorzar dins d’una casa de fusta, desprès d’esmorzar els de 6é ens vam quedar dins de la casa per veure els experiments que ens ensenyava l’Albert, tots van ser divertits però el que vaig fer jo em va agradar molt, era conduir un cotxe teledirigit d’amunt d’una rajola congelada, per veure com relliscava.

Quan vam acabar els experiments, ens van presentar en Bernard que ens explicava una mica sobre els núvols la pluja...

A mi, l’Ester i la Mónica ens van donar 3 objectes un pluviòmetre, una regadora i una proveta.
Vam sortir a fora, i jo que portava el pluviòmetre, el vaig deixar a terra, mentre la Mònica tirava aigua de la regadora al pluviòmetre, desprès l’aigua que hi havia l’aviem tirat a la proveta.
Quan ja ho havíem fet tot, vam tornar a entrar a la casa de fusta i ens vam trobar als de 5é.Feia tant fred que ens van deixar dinar allí a dins.

Els hi vam explicar als de 5é el que havíem fet, i després vam dinar fent una rotllana, quan tots estàvem menjant els postres, volíem explicar acudits així que alguna gent es va posar al mig de la rotllana i els vam explicar, tots fèiem gràcia.
Ja era hora de marxar cap a Barcelona, a l’autocar tornàvem a estar com abans, pel·lícules, cançons, “tonteries”...

L’autocar quan va arribar a Barcelona va aparcar just davant el zoo, jo pensava que era una sorpresa, però no perquè davant del zoo hi havia el parlament.

A l’entrar vam conèixer al Sergi, un senyor alt de cabell blanc i amb molt mal humor.
Ens va ensenyar els llocs on hi podíem entrar, a l’hemicicle on vam veure al alcalde del nostre poble i li vam poder preguntar més coses i gràcies a ell ens va ensenyar la sala de comissions, tot era elegant, gran i a l’entrar a dins tot era del mateix color com un roig granat.

No ens hi vam passar molta estona allí dins però al marxar a fora, al costat hi havia un parc, vam comentar una mica als professors el que hi havia a dins, vam berenar i desprès vam marxar i jo em vaig asseure al costat de l’Anaïs. Aquell dia m’ho vaig passar bastant be, i una mica més a l’autocar.            

0 comentarios: