06 de març 2014

Un dilluns a BCN

El dia 3 de març de 2014 els alumnes de CS vam anar d’excursió a Barcelona.  Bé al matí no vam estar a BCN, vam estar a l’observatori meteorològic  de Pujalt.
Em vaig despertar a les 7:50, em vaig quedar una estona a llit per a no veure a les meves germanes, em vaig alçar, vaig esmorzar i em vaig vestir. Com que la meva mare no havia d’anar a treballar, em va acompanyar a l’autocar. Vam pujar a l’autocar i a Pujalt hi falta gent!

Quan vam arribar a Pujalt un senyor molt simpàtic anomenat Albert ens va rebre, vam esmorzar i vam començar, els de 5é van anar a fer unes activitats de meteorologia i nosaltres ens vam quedar a la cabana fent experiments amb l’Albert. L’Albert en sabia molt i ens ho explicava tot molt bé. Després de fer els experiments, vam anar a una altra sala on un monitor que s’assemblava a l’Eduard ens va explicar com funcionaven els diferents aparells meteorològics.

Quan el Bernat (el mestre que s’assemblava a l’Eduard) ens ho va explicar tot vam sortir ha fora i ens va demostrar com funcionaven els aparells.

Vam anar a dinar, a fora feia molt fred i els monitors ens van deixar dinar a dins. Quan vam acabar de dinar vam anar amb autocar cap a Barcelona.

Un cop vam estar a Barcelona un senyor que tenia una pinta una mica estranya, era alt, moreno i amb els cabells blancs, ens va rebre a l’entrada  i ens va dir que era el guia. Vam anar a un lloc on hi havia un quadre una mica estrany i el senyor que tenia un caràcter no del tot bo ens va explicar algunes coses del parlament. Després vam anar a l’hemicicle, i allí ens va rebre el senyor Antonio Balasch, alcalde d’Albesa i diputat al parlament de Catalunya, i ens va explicar moltes coses i nosaltres li vam poder fer preguntes. El parlament era molt bonic.


En aquesta excursió no m’ho he passat gaire bé però he tingut l’oportunitat d’aprendre coses noves.   

0 comentarios: