10 de febrer 2012

Que faig els caps de setmana?

Aquest darrer cap de setmana ha estat ben normalet. Primer m’he llevat i he esmorzat. Després he telefonat a una amiga per a que vingués a casa meva a jugar a les 14:00 el diumenge; però com que avui érem dissabte, he estat tot el dia a casa, en família. Tot hi que m’agrada estar en família perquè fem coses divertides, ha vegades, el meu germà pot ser una mica pesadet amb els jocs en família. Però m’ho passo bé igual amb la meva família.

En fi, tornant al tema del cap de setmana, podria dir que no ens vam moure gaire de casa, excepte a l’hora de dinar. A l’hora de dinar vam anar al meu restaurant preferit: la “Sangiovesa”, a Lleida.


Aquest restaurant m’agrada tant perquè és italià i tothom sap que en un restaurant italià al menú no hi falta la pasta; però és que la pizza que fan allí està per llepar-se’n els dits.

Després de dinar vam tornar cap a Albesa perquè com que venia una amiga el dia següent, havíem d’endreçar. I, després d’endreçar, vam estar una mica per casa jugant, el meu germà i jo, i ens van cridar que anéssim a berenar. El berenar va estar deliciós i a continuació, vam tornar a jugar. Van passar unes hores i vam anar a sopar.

Jo vaig fer uns ous farcits que consistien en agafar un aparell, que va comprar la mare, de silicona de forma arrodonida i hi poses un ou cru. Després hi poses el farcit, per exemple daus de pavo i formatge. A continuació ho poses al microones a 1minut i 10 o 20 segons; finalment ho poses a una temperatura qualsevol però, ho has d’anar controlant per a que no esclati (com va passar amb l’ou que li vaig fer al meu germà, tot hi que estava molt bo). I a dormir.

El diumenge venia l’amiga! Ens ho vam passar molt bé i es va estar a casa nostra fins a quarts de vuit. Una anècdota que ens va passar va ser que el meu germà tenia a prop unes aquarel·les i, el que se li va ocorre va ser d’agafar un pinzell de pintar els ulls i començar a pintar amb un full que s’havia trobat par allà. Al principi hem vaig enfadar una mica però després vam acabar rient els tres. Ella es volia quedar a dormir però li vaig dir que no podia perquè al dia següent érem dilluns i havíem d’anar al col·legi.

Així va des el meu cap de setmana. Però, habitualment només faig que quedar-me a casa amb la meva família.

Tot el que m’agradaria fer en una cap de setmana ja ho vaig fer el cap de setmana anterior. Tot el que m’agradaria fer en una cap de setmana ja ho vaig fer el cap de setmana anterior. Ah! I també m’encanta mirar pel·lícules que comprem del “Imagenio”; les triem el Jordi i jo. Les pel·lícules que m’agraden són les d’aventures com: “Piratas del Caribe”, però, en realitat m’agraden totes les classes de pel·lícules excepte les de por.
Jo voldria que els caps de setmana es fessin més llargs perquè quan m’ho estic passant bé el temps em passa volant i quan estic avorrida i cada dos per tres miro el rellotge i el temps em passa molt a poc a poc.

A mi sempre m’han agradat més els caps de setmana i no els dies que vaig a l’escola perquè puc estar en família, quedar amb els amics, veure pel·lícules... Però per altra banda també m’agrada anar a l’escola perquè cada dia aprenc coses noves, m’agrada fer plàstica, també m’agrada fer gimnàstica (encara que no se’m dóna molt bé)... Així que a mi m’agraden les dues coses.

0 comentarios: