13 de febrer 2012

El cap de setmana

El darrer cap de setmana vaig anar al cinema a mirar una pel•lícula que es titulava Sherlock Holmes (el juego de las sombras.) Va ser un cap de setmana igual que un altre. Habitualment els cap de setmana vaig al cinema i si algun cap de setmana no hi vaig, vaig a casa dels meus padrins de Llardecans on també m’ho passo ja que tenim unes cosinetes bastant gran de 18 anys i juguem a l’ordinador, al domino, al bingo, al uno, a la wii....


Els cap de setmana vaig a jugar a futbol amb els meus amics, també vaig a fer una volta pel poble amb bicicleta i més tard per allà més tard al vespre anem al cinema.
M’agradaria anar a veure el F.C.Barcelona molt sovint ja que val bastant diners.
Els cap de setmana són massa curts solt només dos dies haurien de ser més llargs així podríem gaudir de més dies ja que gaudiríem molt més.


Realment m’agraden molt més els cap de setmana perquè podem,gaudir molt més i ens ho passem molt més bé.

0 comentarios: