13 de febrer 2012

Que faig els caps de setmana?

Els dissabtes quasi sempre m’he de llevar molt aviat, perquè tinc partit per Barcelona o per Lleida cap al matí. A l’aixecar-me per jugar un partit sempre tinc un “ritual” a fer. Em rento la cara, vaig a esmorzar y em fico els cascos de l’Ipod per escoltar música. Després de fer un partit normalment sempre em toca macarrons per dinar i tot seguit me’n vaig a fer els deures i a jugar amb el meu germà a dalt a la "buardilla". A continuació sopem i veiem una pel·lícula a la tele. Després de la pel·lícula veiem una mica la tele fins que tenim son i ens n’anem a dormir.


L’endemà diumenge quasi sempre el tinc lliure, però a vegades el meu germà té trobades i jo hi he d’anar. Allà m’hi passo tot el matí, jugo amb el meu amic Oriol i a vegades també ve el Guillem Codina. Allà juguem a la PSP i a més jocs. Quan acaba el meu germà de fer la trobada, jo i el meu pare després de dinar ens fiquem a jugar a la Wii. Normalment a les tardes quedo amb l’Andrea per patinar als Sarraïns però ara fa molt fred i molt vent per anar-hi.

A la nit fem un sopar molt bo i ens n’anem a dormir molt aviat, perquè l’endemà hem d’anar a l’escola.

Voldria que hi hagués un dia menys d’escola, perquè els caps de setmana tindria més temps per jugar amb el meu pare i amics i més temps per fer els deures.

0 comentarios: