20 de febrer 2012

Què vaig fer aquest cap de setmana?

DISSABTE


Aquest cap de setmana, el dissabte dia 11, va ser un dia bastant divertit, al matí vaig anar a donar un tomb a Balaguer amb la meva tieta i em vaig quedar a dinar a Castelló de Farfanya.


Després de dinar, a les 3 de la tarda ens vam connectar totes al gmail i llavors vàrem aclarir a quina hora quedàvem...


Vaig quedar amb l’Anna Balagueró, La Clàudia i  l’Anna Barios, més que res era per divertir-nos, aquella tarda vam anar a donar una volta al poble.


Va arribar un moment que ja no sabíem a on anar perquè els llocs més cèntrics com la plaça de les bitlles, la plaça dels sarrains... ja hi havíem anat.


Llavors se’ns va acudir d’anar als “columpios” infantils del clot de l’Infern, a berenar i a divertir-nos amb els columbis... Quan ja eren quasi dos quarts de sis vàrem anar als “columpios” de davant del nostre  col·legi. Allí ens ho vam passar d’allò més bé, va ser amb els nous que han muntat a davant del col·le...


A les 6 de la tarda ja estàvem una mica cansades de donar tombs pel mateix lloc i vam decidir anar a comprar llaminadures i ens vam quedar  als bancs a xerrar una mica, perquè ja no  sabíem que fer i per dir alguna cosa ja teníem clavada al cap tota la ruta.


A la nit amb els meus pares vam anar a Lleida a donar una volta i després cap al restaurant, perquè tenien un sopar amb els amics i també venien els seus fills perquè sinó no hi hauria anat.


Aquell dissabte dia 11 va ser el més divertit que el passat.



DIUMENGE


Aquest diumenge dia 12/02/2012 al matí vam anar al mercat de Torrefarrera. Hi havia més de 100 parades, a l’últim i havia una parada de tota mena d’ animals, hi havien hàmsters i molts tipus d’ocells... 


A la tarda cap allà a les 3 i mitja vam anant caminant cap a la vil·la romana del romeral d’ Albesa, allà vam trobar a tres persones del poble miràvem per la reixa les troballes antigues.


Quan anàvem pujant de la peixera vam parar a veure la central d’aigua, finalment vam arribar, era molt bonic, tranquil i feia una mica de fresca.


Va ser un trajecte d’una hora i mitja que va valer molt la pena, a l’arribar passava una frescoreta per la vora de la central, jo ja hi havia estat unes quantes vegades, aquesta era la tercera, vam buscar un lloc per a berenar, que ja teníem molta gana; quan ja vam haver acabat de berenar vam anar una mica més lluny perquè hi havia el riu, vam anar a veure el riu d’ Albesa de més a prop s’anomena  el Noguera Ribagorçana, hi havien quatre o cinc patets i ànecs, després vam anar a la peixera, només havia el vigilant de l’aigua ( Secler ), no es veia ningú pels camps.




El meu pare, com que es amic amb un home que té una granja que te pollastres, un poni, moltes gallines, uns quants gatets petits... Aquell home me’ls va deixar veure, i el poni era petit i li agradava molt quan l’acaricies. Les gallines no paraven de volar, hi va haver una que es va fer un cop al cap amb la tanca que envolta el seu tancat.


Vaig arribar a casa molt cansada però amb una tarda molt bonica i l’endemà havia d’anar al col·legi.

0 comentarios: