13 de febrer 2012

Els meus caps de setmana

A mi m’agraden molt els caps de setmana perquè són molt divertits, de vegades, si tinc moltes ganes de que sigui cap de setmana, els dies de cada dia se’m passen molt lents, i si no en tinc gaires ganes se’m passen normals.

M’agraden els caps de setmana perquè tenim festa i podem fer excursions, jugar amb els amics...
Normalment jo els dissabtes em desperto, esmorzo, i després me’n vaig a fer deures, i de vegades me’n vaig a veure a la meva padrina; després de dinar mirem una estona la televisió, i a continuació, de vegades, anem a caminar, acabem els deures, si no els hem acabat al matí. Per exemple, aquest dissabte, al matí vam jugar una mica a l’ordinador, i per la tarda vam fer els deures.

Els diumenges, de tant en tant anem a fer alguna excursió, però normalment, el matí el passem per casa i a la tarda anem a casa de la meva padrina.


A mi els caps de setmana se’m passen molt ràpids, i en canvi la setmana se’m passa massa lenta, jo crec (encara que sigui impossible) que haurien de treure un dia de la setmana i posar-ne un altre al cap de setmana, com que això és del tot impossible, una altra solució seria que el divendres només treballéssim pel matí, i per la tarda féssim festa, així el cap de setmana ja no seria tan curt i tindria dos dies i una tarda.

A mi realment m’agrada més el cap de setmana que els dies que anem al col·le, entre d’altres coses perquè és més divertit. I a tu, que t’agrada més?

0 comentarios: