27 de febrer 2012

Text predictiu

Des de fa uns anys que s’ha ficat bastant de moda això de comprar llibres digitals (e-books)perquè es molt còmode i molt modern i pràctic perquè pots emmagatzemar molts i molts llibres.
Si cada cop hi ha gent que en compra, al final els llibres de paper “s’extingiran”. Jo per exemple en tinc un i no el faig servir massa, en canvi la meva germana, una mica més que jo.

Cada cop hi ha més llibres en format digital, fins hi tot hi ha contes en format digital per a nens!!!


Cada cop més els escriptors publiquen els seus llibres en format digital.

Si cada vegada el nombre de e-books creix més, al final ens quedarem sense llibres en format de paper... i a mi no m’agradaria gaire, perquè estic acostumada a llegir llibres de paper i no sé si m’hi acostumaria. I a més que passaria amb les llibreries, les biblioteques ...? no sé si podrien seguir existint.

En resum, que millor que continuem com estem, amb llibres de paper i amb llibres digitals o e-books.

0 comentarios: