13 de febrer 2012

Que he fet aquest cap de setmana?

Aquest cap de setmana he fet com alguns altres.

Dissabte: El dissabte, després de llevar-me i esmorzar, vaig anar a fer tots els deures que teníem per dilluns i alguns dies més enllà.

Després de dinar, vaig mirar una estona la televisió i també vaig escombrar.

Tot seguit, més o menys a les quatre, vaig sortir una estona a jugar; fins a dos quarts de set.

A continuació vaig tornar a casa una mica cansat i per això em vaig dutxar.

I després vaig sopar, escombrar, llegir una estona i després me’n vaig anar a dormir.

Diumenge: El Diumenge, després de llevar-me i esmorzar, com cada dia, vaig anar a mirar una mica la televisió.

Després, la meva mare, em va informar que havíem d’anar a Torregrossa.

Així que em vaig vestir i vam anar cap a Torregrossa. La meva mare es va quedar a parlar una estona amb la meva padrina i nosaltres vam anar a buscar el diari.

Després d’això vam tornar a casa de la padrina i vam dinar. El menjar va estar molt bo.

Després d’una bona estona, vam anar a casa dels meus cosins a saludar-los i a quedar-nos una estona allí.

A continuació, vam entrar al cotxe, i vam marxar cap a casa.


Va ser un dia esgotador, així que vaig anar a dormir una mica més aviat de el habitual.

Aquest cap de setmana ha segut una mica diferent als altres, perquè anem cada dos o tres setmanes a veure a la meva padrina de Torregrossa; però les altres coses, no.

Habitualment els caps de setmana, o faig el que he acabat de redactar ara, o bé anar a Torregrossa.

Les coses que m’agradaria fer els caps de setmana són: Anar al cinema i tindre una mica de més temps per a mi.

Jo trobo que els cap de setmana no són ni massa curts ni massa llargs, però jo preferiria un dia més de cap de setmana.

Proposaria que cada setmana, variés el cap de setmana, per exemple un cap de setmana és de tres dies, i l’altre de dos.

De vegades m’agrada més anar al col·legi, perquè veig els amics, i podem jugar a futbol a l’hora del pati tots junts.

Però hi ha setmanes que m’agrada més els caps de setmana, perquè també pots sortir amb els amics, i tens més temps per fer els deures i estudiar si tens algun examen.

0 comentarios: