06 de febrer 2012

Del col•legi a l’institut

Per anar a l’institut encara falten molts dies, perquè encara estem al segon trimestre; però en tinc moltes ganes.

En aquest col·legi he passat moments molt bons i també d’altres de dolents, també he passat estones molt bones al menjador.

Ara us explicaré les professores que he tingut durant tota la meva estada al col·legi:

A P-3 vaig tindre la Susana, em va agradar molt i això va fer que m’adaptés molt bé, tot i que no coneixia als nens perquè havia anat a la guarderia a Benavent,no recordo haver plorat cap dia a l’entrar a l’escola, com fan molts nens.

A P-4 vaig tindre la Genoveva, però com que va faltar mig curs la va substituir una professora que es deia Mónica.

A P-5 vaig tindre una altra vegada a la Susana, però la veritat és que com que em va agradar tant no em feia res tornar-la a tindre, vaig acabar el parvulari, tenint moltes ganes de començar el cicle inicial.


A 1r la Montse, em va agradar molt i sobretot perquè s’havia fer moltes manualitats i se li donava molt bé la pintura,vaig aprendre molt de plàstica. Aquest curs vam estrenar les “caracoles”, me’n recordo que feia molta calor! A 2n la Tresina, molt bona professora, ella ens explicava i ampliava molt bé els temes. Encara anàvem a les “caracoles”; Vaig acabar el cicle inicial i començava el cicle mitja. A tercer vaig tindre la Tresina, igual que a segon però la mar de divertit. A quart la Tresa, ja canviàvem a cicle superior, l’últim cicle de Primària! I per finalitzar el col·legi he tingut a cinquè i a sisè la Rosa.


Jo crec que deixar el col·legi on he estat sempre em costarà molt, i un dels motius és perquè tinc molts amics d’un curs menys que jo, però desprès d’un any ens tornarem a veure; és farà molt llarg.

Com que a l’escola ens coneixem tots els nens, els professors... i allí és un lloc molt gran, potser no acabaré de conèixer a tothom.



ADEU !

0 comentarios: