06 de febrer 2012

Institut

Ara ja som els més grans de l’escola, i dintre d’uns mesos anirem a l’ institut.
En aquesta escola he passat grans moments.


Des de P-3, quan vam tindre la Susana, fins ara.
Aquesta escola ha significat molt per a mi i mai oblidaré el que he passat aquí.
He passat bons i dolents moments aquí.


Hi ha gent que no anirà al mateix institut i potser ens distanciarem una mica, però sempre serem bons companys/es.


L’ institut és un lloc molt gran i em fa una mica de por anar-hi. Però allí també faré molts amics i m’ho passaré molt bé.
També faré noves assignatures, com Francès, variables...


També trobaré una mica a falta els meus companys, que fan un o dos cursos menys que jo.
Però d’aquí un temps ens tornarem a trobar i ens ho passarem molt bé.


Aquesta escola és molt antiga i un dia d’aquests ens caurà damunt del cap, però potser quan nosaltres ja no hi serem.


M’ho he passat molt bé en aquesta escola i espero que a tots ens vagi molt bé.

4 comentarios:

Guillem Jové Abad
Diu ...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Guillem Jové Abad
Diu ...

Aquest text esta molt be, jo també trobare a faltar a aquesta escola, els companys, els mestres...

Arnau farrús
Diu ...

Gràcies Guillem, i tens raó, trobarem a faltar aquesta escola, perquè hi ha molt bons mestres...

Guillem Codina
Diu ...

Està super ben fet, tant com t'esforçes aquí a la vella escola, esforça't així a l'insti!

Continua així!