06 de febrer 2012

De l'escola a l'Institut

Quan anàvem a pàrvuls, tot era molt fàcil ja que no feia gairebé res. A P5 ja es començava a sumar i arestar i a escriure en lletra lligada.

A 1r vaig començar a fer algun examen el que estava més nerviós va ser el de medi, llavors ja començàvem a treballar fitxes, examens i unes quantes cosés mes que no mén récordo.

A 2sD va ser el curs que més bé mho vaig passà perquè matemàtiques era el que més m’agradava i les fraccions m’encantaven.

3tr va ser un curs que ja costava més, perque començava divisions de dos xifres (que no sém donaven gaire be).

Llavors 4t va ser un curs fàcil que moltes coses ja eren de3tr comen saba a ser difícil i mho vaig pas a bastant be.

5é era difícil prero a la vegada una mica diferent, vam deixa de cop de tenir llibres (nomes tres: castellà i angles).

6é es bastant mes fàcil que 5é per que es com si fos un repàs de tot el que vam fer el curs pasat.

El insti serà molt diferent coneixerem gen nova farem amics nous i tornarem a ser els petits

Espero que a l institut em vagi bastant be….

0 comentarios: