13 de febrer 2012

El cap de setmana passat

El cap de setmana passat: vaig anar a la Mata de Pinyana amb els meus tiets i els meus padrins. El dissabte em vaig estar tot el matí estudiant per medi, a la tarda vaig jugar al “fifa manager 2012”. També
vaig juga al “warhammer” i me'n vaig anar a dormir.

El diumenge vaig aixecar-em i vaig mirar la tele una estona. Llavors vaig estudiar fins a l’hora de dinar i a la tarda vaig jugar al “fifa manager” 2012 i em van venir a busca i me'n vaig anar a dormir.

Habitualment baix a la mata de Pinyana a juga al “warhammer” de veritat amb el taulell
Les coses que faig el cap de setmana sempre son si fa o no fa les mateixes.

Els caps de setmana son curtíssims, proposaria que el divendres també fos festa. Per que sino volem fer moltes coses i no les pot acabar de fer mai.

No conec a ningú a qui li agradi més el dia entre setmana que el cap de setmana.

0 comentarios: