13 de febrer 2012

Que faig el cap de setmana?

Aquest darrer cap de setmana ha sigut molt diferent dels altres. Dissabte al matí, me’n vaig anar a l’Arnau a veure el meu tiet que està ingressat, allà hi vaig estar una bona estona.

Quan vaig sortir de l’Arnau vam anar a comprar al Carrefour, quan vaig sortir de comprar vam marxa cap a Albesa. A la tarda vaig anar a casa del meu cosí Iñaki, allà hi vaig estar una bona
estona.

Més tard vaig anar cap a casa. L’endemà al matí vaig anar a casa de la meua tieta a cobrar, més tard vaig anar a casa dels meus besavis a dinar. A la tarda vaig anar a Alpicat a passar la tarda, la meva cosina i jo vam jugar a la wii i a la Nintendo DS, més tard vam anar a sopar i després de sopar vam jugar a “uno para ganar” .Al cap d’una estona ja vam marxar cap a casa a dormir. Bé els caps de setmana son massa curts!!

Adéu i fins demà!

0 comentarios: