13 de febrer 2012

Els caps de setmana

El darrer cap de setmana el més interessant que vaig fer va ser que van venir dos amigues a casa, per a jugar. També vaig jugar al club pengüin, un joc de l’ordinador que és molt divertit. També vaig mirar la televisió. I el diumenge va nevar, i a la tarda vaig anar a passejar una mica.


Habitualment els caps de setmana estic per casa, o vaig a la muntanya. De vegades a la tarda o al matí anem a caminar pel secà. I només faltaria, fem els deures!!!

De vegades m’agrada llegir o fer alguna cosa entretinguda. M’agradaria que cada cap de setmana, per exemple, anéssim al cinema. O féssim alguna cosa especial, com ara anar a algunes firetes, com vam fer un dia, va molar.

Jo crec que s’hauria de prohibir que els profes fiquin deures per al cap de setmana, o que els dilluns féssim exàmens. Perquè els caps de setmana són per a descansar i gaudir, no per treballar i estudiar.

Els caps de setmana són massa curts, perquè solament són dos dies. Jo em passo tota la setmana esperant a que sigui cap de setmana, i quan ja som cap de setmana, em passa volant, com un llampec, vist i no vist. Seria divertit que hi hagués dos dies d’escola i cinc de cap de setmana. Jejejejeje!!!!

La veritat és que a mi m’encanten els caps de setmana, però els dies de cada dia, depèn de com tampoc és que siguin tan avorrits.

0 comentarios: