24 de febrer 2012

El dissabte 8 de Febrer

El dissabte 8 de Febrer era dissabte, al matí em vaig llevar i vaig esmorzar, vaig fer una mica de deures i em vaig posar a l’ordenador; vaig obrir el Gmail i vaig quedar amb la Clàudia i l’Anna Barios per a la tarda anar amb la bicicleta.


A tres quarts de quatre em van passar a buscar, vam anar amb bicicleta pel poble, fins que vam trobar molts cotxes,i ens vam estranyar, poc després vam descobrir que hi havia un enterro perquè vam veure el cotxe on porten els morts.

A les sis tenia que retirar, vaig anar cap a casa i els meus pares em van dir que aniríem a Lleida a veure les carrosses; vam arribar i vam veure les carrosses em van agradar molt, i no en vaig tindre cap de preferida.


Vam retirar a casa perquè ja s’havia acabat, i al marxar vam veure una carrossa que anava molt de pressa per la carretera.


Vaig arribar a casa molt cansada, sobretot dels tombs que havíem fet amb la bicicleta.

0 comentarios: