06 de febrer 2012

De primària a l’institut


Ja som els grans!

Ja fem sisè! Per a mi, ser els més grans és com un homenatge.
Però el curs que bé anirem cap a l’institut si tot va bé, i tornarem a ser els més petits!

Per a mi, la primària ha estat com un viatge ple de aventures bones. També alguna de dolenta, però el que m’ha agradat ha set que he pogut viure i superar tots els obstacles que se m’han posat al meu davant fent-me una barrera molt gran. Gràcies a l’ajuda dels meus pares, de la meva germana, dels meus professors i també, sobretot, gràcies als meus amics, que m’han ajudat sempre que ho he necessitat.

Per a mi, poder conèixer a aquets companys ha estat una de les millors coses que m’han pogut passar a la vida, ja que molts des de P-3 que hem anat junts a classe i hem set amics. Alguns els he conegut més tard, però també han set i són molt bons companys.

Tot i que l’any que bé algun dels companys se separaran del nostre “grup”, nosaltres intentarem poder veure’ns i farem tot el possible per a poder superar junts tots els nous obstacles, ni que sigui donant-nos ànims.

Ja que parlem del curs que bé, jo crec que serà un altre gran viatge, ple de moltes noves experiències i aventures, és clar que també hi haurà algunes dificultats però amb la companyia de tots i el suport dels professors actuals i dels nous que ens esperen, segur que ens en sortirem.
A l’ESO haurem de estudiar més, tindrem més deures, més treballs,... però crec tots ho farem i tirarem endavant.
Si fos per mi, no aniria a l’institut, preferiria que l’institut fos dins la primària i així tots els companys junts podríem viure i superar totes les noves aventures junts.

Cada vegada som més grans i ens anem fent més responsables, més madurs i espero que més estudiosos...
Jo quan penso en el grans que som tots, m’encantaria poder tornar al passat i tornar a viure des del començament i així aprofitar i arreglar totes les coses que hem fet malament o que no ens han agradat.

M’agradaria, en lloc de créixer, fer-nos petits (més “joves”), però la meva mare diu que quan ens fem molt vtellets tenim l’oportunitat de tornar a viure com quan érem nens i disfrutar molt més perquè després tindrem molta experiència. Així que ara ens toca fer-nos gran i continuar l’aventura!

1 comentarios:

Guillem Jové Abad
Diu ...

Tu potser vas amb una altre insti pero ens veurem pel poble i pel carrer.