06 de febrer 2012

L’Institut

Ara som els més grans, però a l’ institut serem els més petits. Ja fa nou anys que estem estudiant en aquesta escola però ja tinc ganes de marxar del col·legi perquè algun dia caurà l’escola al terra i ens podríem fer mal. Jo tinc una cosa bona i una de dolenta. La bona és que ja som els mes grans, i la dolenta és que als altres cursos no s’havia d’estudiar tant perquè els exàmens eren més fàcils.


No em fa por anar a l’ institut perquè crec que és com l’escola d’aquí Albesa però una mica mes gran. D’altra banda, hem fa una mica de respecte perquè allí serem quatre vegades més dels nens que som aquí i també hi ha moltes més classes, molts mes passadissos i molts més professors. També em fa una mica de respecte perquè cada vegada els cursos seran més difícils i hauré d’estudiar molt.

0 comentarios: