13 de febrer 2012

Que faig els caps de setmana?

Els caps de setmana podem fer moltes coses, com anar amb bicicleta pel poble, anar a jugar partits tant com de futbol com de bàsquet, anar a visitar monuments històrics...

Els caps de setmana, també es per descansar de tants dies d’escola, de feina...

En canvi jo, els dissabtes pel matí el dedico a aprofitar el temps, això vol dir que passo el temps fent els deures que em manen a l’escola. Després de fer els deures, baixo a baix al menjador a fer textos de català i després em poso a llegir o a jugar amb l’ordinador.



A les tardes quedo amb els amics per sortir a jugar pel poble i a passar-nos-ho bé jugant a pilota, jugant al fet i amagar, a fer les nostres pròpies “garutes” , a saltar amb la bicicleta...

Els diumenges, si pel matí no tinc algun partit de bàsquet (casi sempre), em poso a llegir o a sortir a patinar. A les tardes possiblement em podreu trobar jugant pel poble!

Tot això és el que faig casi cada cap de setmana! I tu, que fas?

0 comentarios: