05 de novembre 2013

Al cine

El dissabte 26 d’octubre, totes les nenes de la classe menys la Monica (que no va poder ser-hi), i el Marc Fulla (el cosí de l’Anaïs), vam anar al cinema a mirar una pel·lícula que es deia: “Cuerpos especiales”. A mi em va agradar molt i em sembla que als altres també. Anava de dues policies , una de la policia local i l’altra de l’FBI, que no treballaven juntes però que al final van acabar treballant-hi, perquè els seus caps els ho van demanar, al final van acabar sent molt amigues i molt bones companyes i sempre anaven juntes a tot arreu, fins que la de l’FBI se’n va anar cap a una altra ciutat i la de la policia local es va quedar sola. Al final la de la policia local se’n va anar a veure a l’altra i van seguir fent de policies les dues juntes.

Després del cinema ens vam esperar que arribessin els pares que ens havien de portar cap a Albesa a sopar al bar del Toni. Quan van arribar ens vam repartir tots entre els dos cotxes. Quan ja hi érem tots vam estar jugant mitja hora a fet i amagar mentre ens feien el sopar.

Per sopar, l’Anaïs, la Laia i jo, ens vam demanar dos pizzes quatre formatges i estaven molt bones, vam agafar un plat de patates braves i dos botelles d’aigua entre tots. Quan vam acabar de sopar vam anar a jugar a fora al carrer i feia molt fred. A les onze, el pare i la mare  de la Laia, ens van portar a cadascú a casa seva.


M’ho vaig passar molt bé, espero repetir-ho i que la Monica pugui ser-hi.

0 comentarios: