28 de novembre 2013

Carta al director: marihuana a Albesa

Hola senyor director, jo li volia parlar a vostè d’un tema que em preocupa molt al poble d’Albesa.
Al poble d’Albesa hi ha molta gent jove (d’uns 17 a 23 anys) que van a places i carrers i  comencen a fumar “marihuana”.

A jo això no m’agrada gens perquè es fiquen a prop dels nens com jo que juguem per allí i tota la placa fa molta pudor. Molt sovint hi van cotxes i fiquen música molt forta i a nosaltres no ens agrada gens. També n’hi ha alguns que hi van amb moto i si n’hi ha dos que porten moto, el “cap de la colla” els agafa la moto sense permís i se’n va a comprar tabac.

Nosaltres estem empipats perquè algunes vegades es fiquen amb nosaltres i ens agafen la pilota. Una vegada fins i tot ens van perseguir amb la moto!

Una vegada un d’ells va agafar una cigarreta i li va donar a un dels meus amics però ell va ser més llest que el gran i li va dir què no i va marxar corrents.

A mi m’agradaria que, ja no els dic que no fumin perquè no soc ningú per a dir-los-hi, però com a mínim que vagin a casa seva o a un local que tenen.

Gràcies per a llegir aquesta carta i per a passar uns minuts llegint-la.
Eloi Palau Botanch

Escola Àlber, Albesa, 6è

1 comentarios:

Anònim
Diu ...

Només volia dir-te que a Albesa, no tots els joves tenen local. Només uns quants peruè a els altres mai ens han donat l'oportunitat. Així que els que en tinguin, que el disfrutin.