21 de novembre 2013

Carta al director

Benvolgut director,

M’agradaria parlar d’un tema que em preocupa...
Ara al segle XXI, quan vas al metge has d’esperar molt a la cua perquè hi ha molt gent i a vegades perquè el metge no ha arribat a hora. Per a mi això es una injustícia perquè hi ha persones que vénen amb un tall a la ma hi s’han de esperar per entrar.


A mi m’emprenya molt que els metges té diuen una hora i quan vas has de esperar molt per  entrar, a vegades fins que tanquen i com que tanquen ja no pots entrar, i has de venir un altre dia. Fa un temps que vaig anar al metge i hi havia moltes habitacions lliures que no hi havia res i segons jo no les feien servir.

Per solucionar aquest problema poden fer servir les habitacions lliures per ficar més metges i així curar més ràpidament.

0 comentarios: