14 de novembre 2013

Les meves vacances d'estiu!

Era el penúltim dia de col·legi, i me’n vaig anar a França de vacances. Aquest estiu he fet moltes coses que ara us explicaré:

Ja estàvem de camí cap a França i estàvem a la muntanya, per allí hi havia moltes cases boniques i pel camí hi havia ovelles i el pastor les va treure perquè nosaltres poguéssim continuar el camí. Jo em vaig adormir durant tot el camí, i em vaig despertar quan vam arribar a França a un restaurant/bar de l’autopista.

Ja vam arribar i vam anar a dormir perquè era molt tard. El següent dia era la boda i vam començar a preparar-nos per anar-hi. Vam anar a l’ajuntament i es van casar ( el “novio” es diu Cosmin i la “novia” es diu Simona, la meva cosina ). Després vam anar un segon a casa dels novios i vam anar a la festa. A la festa estava amb una nena que vaig conèixer i ballàvem a la pista i servíem al bar cafè, sucs,...

Un altre dia vam anar l’oceà Atlantic que esta aprop de casa de la meva cosina. Allí feia  molt fred i sols vam dinar i ens en vam anar a casa.

Després d’un temps els meus pares em van vindre a buscar a França.

Després de tres dies vaig anar a la platja perquè feia temps que no m’hi banyava!
I la resta del estiu vaig anar a les piscines amb l’Anaïs, vaig anar a la festa major i vaig fer deures.

Aquestes són les meves vacances!

0 comentarios: