21 de novembre 2013

Carta al director

Molt bones, senyor director, estic sofrint una situació molt dolenta, a prop de casa meva, al carrer Sant Roc, estan fent obres. No paren ni per dinar, mentre treballen dinen, no paren per a res, sols paren de nit però paren molt tard,  allà a les 00:00 (les dotze) i jo he d’anar al col·legi, el meu pare i la meva mare havien d'anar a treballar, i per culpa de les obres em desperto a les 7:00 de la matinada i no dormo ni 8 hores, o sigui que m’agradaria que intentessis fer que les obres acabin més aviat i comencin més tard,  jo tinc 11 anys i me de fer-me gran com vostè però si no dormo el suficient no creixeré.


No m’agrada que sovint fan construccions a prop de casa meva i això no té sentit perquè no hi viu ningú, m’agradaria que paressin de fer tantes obres perquè jo m’acabo de mudar i la casa és molt bonica i tot però el soroll de fora no em deixa estar tranquil... No passa res si feu obres però no tan sovint. Ja n’hi ha prou, sisplau pareu de fer-les tan sovint.

0 comentarios: