14 de novembre 2013

Els dies de festa de la castanyada


El dia 31 d’octubre de 2013 els alumnes de l’escola l’Àlber d’Albesa vam celebrar la castanyada.

Nosaltres, els alumnes de sisè, a primera hora vam fer les paperines per a ficar les castanyes a  la tarda. A segona hora vam fer click (mates) amb els senyor Ramon, i a tercera vam escriure textos amb el senyor Xavier. Després del pati vam fer medi i va ser molt divertit perquè vam fer un puzzle de les comunitats autònomes d’Espanya.

A la tarda,  una part de la classe vam ficar les castanyes recent fetes a les paperines i l’altra part van ficar cadires per als pares que vinguessin a veure les actuacions.

Els de sisè vam fer una dansa anomenada “Eskú-Dantza”  que es ballava picant les mants girant picant entre les cames...

Després de totes les actuacions els de sisè ens vam vestir de castanyers i anàvem a repartir castanyes als alumnes de l’escola i als pares. Jo vaig anar amb la Laia a repartir castanyes als pares però no els donàvem una paperina sinó que només els donàvem un parell o tres castanyes.

Al sortir de l’escola vaig anar a jugar pel poble amb la Laura, la Laia, el Blai i jo, després ens vam trobar a la Marian i al Tomàs i vam anar a casa meva a jugar.

A la nit van venir uns amics a sopar i després de sopar vam jugar al Call Of Duty: Black Ops 2.

L’endemà divendres era Tots Sants i vaig sortir a voltar a la tarda.

El dissabte va ésser un dia molt divertit perquè al matí vaig anar a jugar a futbol, vam jugar contra el Lleida 
Esportiu Terraferma i vam guanyar 1-4.

A la tarda vaig anar a veure  el meu germà, que també jugava a futbol. Jugaven a Bellpuig i van perdre 4-0. Quan vaig arribar a casa vaig agafar la bici i vaig anar a jugar a la plaça dels Sarraïns. Després de sopar vaig mirar “Resacón 3” i desprès vaig anar a dormir.

El diumenge bàsicament vaig jugar pel poble i el dilluns els alumnes de l’escola l’Àlber vam tenir festa i jo al matí vaig fer els deures i a la tarda vaig sortir a voltar.

Això ha estat tot el que he fet tots aquests dies de festa que van ser molt divertits.





0 comentarios: