28 de novembre 2013

Poetes de Ronda

El dia 9 de novembre de 2013 a Albesa van venir un grup de poetes anomenats “Poetes de Ronda” a recitar poemes a  la sala d’Actes.
Dos alumnes de sisè i dos alumnes de cinquè de l’Escola Àlber hi van anar a recitar poemes. Jo, junt amb la meva companya Laura, érem els de sisè, l’Àngel i l’Emma eren els alumnes de sisè.

La Laura va recitar 2 poemes anomenats Bons somnis i La Cançó del Poeta. L’Àngel en va recitar també dos i eren La Bicicleta i El Vellet del Turó, i els dos de l’Emma eren El Piano i Els Llibres. Primer van fer una “tongada” dels poetes professionals i desprès una altra. A jo em va agradar molt un poema de Maribel Sànchez que anava d’una noia que mentre es prenia el cafè de cada matí s’imaginava que la casa es netejava sola i el poema es deia Mientras Bebo un Café.

Després del recital, i en agraïment  als poetes, van fer un sopar i com que jo vaig recitar hi vaig anar. Vam menjar: coca de pebrot, patates fregides, escalivada, i després llonganissa i botifarra negra a la brasa. 

Després els nens que  ens vam quedar al sopar, que eren l’Àngel, el Pep i el Toni, els seus germans, l’Emma i el seu germà Eliseu, li vam demanar al Ramon, que és un treballador de l’ajuntament que li diem “Heyby”, ens va obrir  la sala d’actes i  allí vam ficar les llums de discoteca i va ficar “Rock FM”, nosaltres jugàvem amb una pilota de plàstic.


Aquest dia va ésser molt divertit i m’ho vaig passar pipa. 

0 comentarios: