07 de novembre 2013

Excursió al Cda de la Noguera

El dimarts 1 d’octubre de 2013 tots els alumnes de cicle mitjà i cicle superior vam anar d’excursió al camp d’aprenentatge de la Noguera. A l’autobús jo vaig portar el MP3 per escoltar música. A l’arribar ens van deixar mitja hora per esmorzar, i quan vam acabar vam anar caminant al lloc on és realitzaven les activitats. 

Els monitors es deien: Toni, Sonia, Yoli i Gesabel. Vam fer una activitat amb cada monitor i ens vam separar per cursos, menys la Tresa, la Laia i l’Anaïs que van anar amb els de 5è. La resta vam anar a fer la primera activitat amb el Toni, vam moldre el blat i m’ho vaig passar molt bé. Després vam anar a fer collars amb la Yoli que en va ensenyar a fer collars amb petxines i s’havien de fer rascant-les a una pedra. 

Quan vam acabar de fer-nos els collars vam anar a fer caça amb la Gesabel que ens va dir que preferia que li diguéssim Gesa. Primer vam intentar de tirar amb una llança però era força difícil, i després ens va ensenyar a tirar amb arc i fletxa i teníem que tocar a una guineu de mentida. Quan vam acabar de tirar tos amb llança i tots amb fletxa vam anar a l’última activitat d’aquell mati, vam anar a fer una mena de tasses amb fang i ho vam fer amb la Sònia. 


Desprès vam anar a dinar al mateix lloc on vam esmorzar. Jo em vaig menjar un entrepà de llom amb formatge i estava molt bo. A la tarda vam tornar  a anar al mateix lloc que vam anar al mati i vam fer dos activitats més. 

A la tarda ens van separar per cursos i la primera activitat la vam fer amb sílex. Ens van donar uns guants a cadascú i unes ulleres protectores a cada nen, també ens van donar una “roca” de sílex, i amb un còdol vam anar picant fins que en trèiem un tros, llavors ens van donar una bosseta de pell que a dins hi havia una banya de cérvol i hi vam fer dentetes. La següent activitat la vam fer amb la Sònia, ens va explicar una historia i ens va ensenyar unes peces de l’antiguitat i quan vam acabar vam tornar caminant cap al poble, on vam berenar i ens va venir a buscar l’autocar, m’ho vaig passar molt bé!

0 comentarios: