15 de novembre 2013

Text argumentatiu: la ublicitat


A continuació us parlaré d’un tema que a mi m’interessa molt, que és la publicitat a la televisió:

Un dia vaig quedar amb una amiga meva del col·legi i estàvem mirant la televisió. Estàvem mirant una pel·lícula i de sobte van dir:

-Tornem en 5 min.
Ella és va enrabiar i va dir:
-Sempre fan el mateix, diuen que ho fan en 5 min, i ho fan 15 min.

Jo estic en contra per això, perquè una vegada vaig cronometrar i ho van fer en 10, 15 min. També no m’agrada gaire perquè si estàs mirant una pel·lícula fan la publicitat en el moment més interessant i molesta. El que tampoc m’agrada gaire és que quasi sempre es repeteixen les publicitats i ja te les saps de memòria!

Estic a favor en que han de fer les publicitats perquè la gent els compri per exemple un joc nou, un detergent de roba (VANISH), etc...
  
També estic a favor en que a la 1 si fan una pel·lícula no fan publicitat, jo miro Disney Channel i mentre hi ha uns dibuixos animats o sèries infantils no fan publicitat, sols a les pel·lícules.

Aquesta ha sigut la meva explicació.

0 comentarios: