14 de maig 2013

Viatge en el temps a Tàrraco


El passat dimecres vam anar al camp d’aprenentatge de Tarragona, i jo us explicaré la meva experiència:
Vam marxar d’allà aproximadament a les 5:00, i vam arribar a Albesa a les 6:30.

De bon de matí, em vaig despertar a les 7:00, i tenia moltes ganes d’anar a l’escola per esperar l’autocar, tantes, que em vaig descuidar la carpeta, i em van haver de deixar un llapis per escriure.

Al viatge d’anada em vaig marejar una mica mentre parlàvem de la cassolada que faríem el proper dissabte, però de tornada no tant.

Quan vam arribar a Tarragona vam esmorzar, i després vam anar a l’aqüeducte, allà ens vam dividir en 2 grups: 3r-4t i 5è-6é.

A continuació, després d’haver fet algunes activitats, vam pujar a dalt de l’aqüeducte, i tot seguit el vam creuar.

Després daixò, vam comprovar que feia 207 metres de llargada, però ens vam passar de 20 metres aproximadament.

A les 12:30 aproximadament vam anar a dinar en un lloc de la ciutat on hi van estudiants, aquell lloc era bastant bonic.

Després de dinar, tots teníem unes ganes folles d’anar a jugar, però en lloc d’això, vam dur a terme un joc en el que els del Circ Sabata Deslligada ens amagàvem i tots els altres nens ens havien de trobar.

Més tard, vam anar al museu de Tarragona, allà tenen moltes estàtues, utensilis i artefactes estranys, entre elles, una estàtua em va cridar l’atenció, era una estàtua fàl·lica (probablement, molts de vosaltres no sabeu que vol dir).

Tot seguit vam jugar a un joc de detectius en grups organitzat per els monitors del museu, en el que cada grup havia de descobrir qui era el seu personatge, i hi havia 11 proves que havem de fer en l’ordre adequat.

En acabar aquest joc, un membre de cada grup es va disfressar del seu personatge, i en David (el monitor), ens va dir el nom de tots els personatges.

Finalment vam tornar a l’autocar, i cap a casa!

Aquesta excursió em va agradar bastant, sobretot passar per damunt de l’aqüeducte, però no tot em va agradar. Trobo que no hauríem d’haver fet tantes activitats dels quaderns que ens donaven.


0 comentarios: