24 de maig 2013

X GAMES Barcelona 2013

El dissabte dia 18 de maig, era el meu sant, i aquell dia els meus pares em van portar als X games a Barcelona.


A les set del matí ens vam despertar, ens vam vestir i ens hem vam anar cap a Barcelona; durant el trajecte vam parar una vegada en un restaurant i vam menjar alguna cosa, perquè no volíem arribar allà amb la panxa buida.


 Vam arribar allà a les deu, vam deixar el cotxe en un pàrquing i vam anar cap a dins, volíem entrar, però no vam poder perquè les entrades no eren vàlides, així que vam anar fins a l’altra punta, i allà ens van deixar entrar. Vam entrar, després vam anar a una tenda i allà ens hi vam comprar una samarreta, una gorra i uns adhesius, a continuació vam baixar cap a baix de tot, allí hi havia moltes coses; vaig anar a córrer en un circuit de patinets i de bicicletes, després vaig provar uns monopatins marca Carver, vaig jugar en un joc de monopatins de la PlayStation3 i finalment vaig anar a veure unes bicicletes de la marca Monty, que és Catalana.

 Llavors vam anar a dinar i després vaig anar a fer cua perquè el Ken Block em pogués firmar la meva samarreta. Llavors vaig intentar anar a fer cua perquè el Dani Torres em pogués firmar, però ja era massa tard, perquè es va acabar just als que tenia davant meu. Llavors vam anar cap a l’estadi olímpic Lluís Companys, perquè allà era on feien els espectacles de motos: L’enduro X i el freestyle, però al freestyle no van poder competir per una medalla a causa del vent que feia, però van fer una exhibició, i va ser molt divertit; a l’enduro femení, va guanyar la Laia Sanz tot i que va tenir un caiguda a la primera corba, i a l’enduro masculí el Mike Brown. Quan es va acabar vam marxar cap al cotxe, vam sopar un entrepà, i ens en vam anar cap a Albesa.


Aquell dia m’ho vaig passar molt bé.
I si voleu veure com el Ken Block fa el boig amb el seu cotxe, feu clic en aquest link

0 comentarios: