29 de maig 2013

Charlie i la fabrica de xocolata

Aquest llibre l’he llegit fa poc, el vaig veure en una revista i la tapa em va agradar molt ja que vaig veure la pel·lícula d’en Xarlie i la fabrica de xocolata. La pel·lícula em va agradar molt, per això vaig decidir llegir el llibre.

A les afores d’una gran ciutat,  en una casera de fusta hi vivia Charlie amb els seus pares, els seus pares i els seus quatre padrins, en una pobresa extrema.
En aquesta ciutat hi havia la fabrica de xocolata més grossa i més famosa de tot el món: la fàbrica Wonka, propietat de Willi Wonka.

Willi Wonka anuncia que deixaria que vaguessin tots els secrets i la màgia de la seva fabrica els cinc afortunats que trobessin  una papereta daurada dins de qualsevol xocolatina Wonka  i a més a més tindrien aliments per vida. Augustus Gloop, Veruca, Violet Beraugorde, Mike Teavee i Charlie foren els afortunats juntament amb els seus acompanyats.

El senyor Willi Wonka els va rebre el dia previst a les portes de la fabrica i els invitar a passar. El va mostrar  les instal·lacions de la fantàstica fabrica i els seus treballadors Umpa- lumpes,  uns éssers petits i fantàstics.
Tots el nens menys en Charlie van quedar desqualificats  per descobrir les normes de Willi Wonka i així  a quedat  finalista en Charlie i la seva recompensa  va ser la fabrica de xocolata de Willi Wonka.


Aquest llibre em va agradar molt perquè es una mica d’aventura i el recomano per a nens de cicle superior. 

0 comentarios: