22 de maig 2013

Les meves aficions


A mi m’agrada fer moltes coses. Sobretot m’agraden els esports.
Jo jugo a un equip de futbol que és diu la Noguera. Aquest any no hem tingut sort perquè estem en un grup molt bo per el nostre equip. Només entrenem dos dies a la setmana, el dimarts i el dijous. Tot i que anem malament, a mi m’agrada el futbol i m’ho passo molt bé.
A mi també m’agrada la música, tot i que fa només dos anys que la practico. Jo toco diversos instruments: la guitarra, el contrabaix, la flauta i una mica la trompa. Cada any vaig a unes estades de musica on fem vuit hores d'instrument; les estades duren dotze dies.
Una altra afició que tinc es anar amb patinet. Jo i el meu amic Roger som dels únics del poble que sabem fer alguns trucs bons. També fem alguns vídeos i els pengem a internet. Si els voleu veure’ls fiqueu a “Youtube” cocotero372. El que demanem fa un temps es que ens construeixin un skatepark però no es possible. M’agrada el patinet però per aquí al poble no va molt bé perquè hi ha molts petits forats i el patinet s’encalla.


0 comentarios: